יום רביעי, 30 במרץ 2011

האחות ג'קי - עונה חדשה

האחות ג'קי היא האנטי-גיבורה הכי אנטי-גיבורה שאני צופה בה בימים אלו. באמת, קשה לי איתה. במשך כל העונה השנייה ממש שנאתי אותה ואפילו חשבתי להפסיק לצפות, אבל הסדרה המשיכה לרתק ולסקרן אותי אז המשכתי. מה שמדהים אותי בסדרה כמו האחות ג'קי זה שתוך כדי צפייה בפרק (או לאורך העונה) קורה משהו שגורם לי לחשוב "אוי לא הם חשפו את כל הקלפים, מה הם יעשו עכשיו?" ואני אף פעם לא מצליחה לצפות מראש איך הכותבים ימשיכו את העלילה ואיך ג'קי תצא מהצרה שנקלעה אליה הפעם.
לשמחתי לכותבים תמיד יש תוכנית ותמיד הפתרון הוא לא צפוי, זה בדיוק הפתרון שלא חושבים עליו – יש שתי ברירות והפתרון של ג'קי יהיה השלישי שבכלל לא קיים ולמרות היותו לא קיים הוא יראה הכי הגיוני ברגע שנראה אותו על המסך. כישרון, באמת.
בתאריך 28.03.11 שודר הפרק הראשון בעונה השלישית של האחות ג'קי ושמו Game On. אם לא צפיתם בפרק כל מה שתקראו החל מהפסקה הבאה יפגע בצפייתכם.

Jackie-ohara02

העונה השנייה נגמרה ברגע שיא שבו אוהרה (החברה הכי טובה של ג'קי) וקווין בעלה של ג'קי עורכים התערבות ומתעמתים מולה על בעיית הסמים שלה, כמו שאמרתי בפסקה הקודמת – איך היא תצא מזה הפעם? היא יצאה כמובן, הייתי רוצה להגיד "כמו גדולה" אבל לא באמת כי עדיין יש לה המון הסברים לספק אבל היי, זה כדי שיהיה לנו במה להמשיך לצפות!

Jacki-Kevin

הפרק נפתח כפי שהובטח לנו על-ידי המפיקה בפועל של הסדרה, ליז ביורקס, בדיוק בנקודה שבה נגמרה העונה הקודמת ובליווי השיר Don't Rain on my Parade בהשראת ליה מישל. בראיון עם המפיקה היא סיפרה שהיא ראתה את ליה מישל (רייצ'ל ברי, גלי) מופיעה בטקס הטוני האחרון עם השיר של ברברה סטרייסנד והוא נתן לה את הרעיון איך ג'קי תצא מהצרה הזאת הפעם.
מה הרעיון? היא תצא מזה בדיבורים. אז כן, היו לה קצת הנחות..עד שהיא יצאה מהשירותים אוהרה עזבה את הבית ונשאר רק בעלה קווין ולו היא סיפקה מנה של תירוצים שבגדול אומרים "אני לא מכורה לסמים, כל ההוצאות מבתי המרקחת הם של המשפחה הזאת ובגדר הנורמלי". קווין, שסוף סוף מתחיל להתעורר ולהבין למי הוא נשוי, לא קונה את התירוץ אבל היא כהרגלה מתחמקת מהעימות באמתלה שהיא הולכת להחזיר את הבנות שלה הביתה.

Zoey-Thor

אני לא אסכם את כל הפרק, רק בקצרה אציין איפה אנחנו עומדים. אוהרה וג'קי לא חברות ואוהרה הולכת לנסות ולקחת משמרות הפוכות לאלו של ג'קי כדי שהן לא יפגשו.
קווין הגיע לבית החולים (הדבר הכי לא מנומק בסדרה זה איך כל השנים שהם נשואים והיא עובדת שם הוא לא הגיע לבקר אותה!) וכמובן גילה שאף אחד לא יודע עליו ושכנראה יש עוד הרבה סודות.
אדי בעקרון צריך להסתתר עכשיו כדי שהוא לא יהיה הדבר הבא שקווין יגלה (ואני מניחה שזה יקרה במהלך העונה..זה כבר בלתי נמנע)
זואי מאושרת עם הבחור שלה, ת'ור עדיין צריך לשמור על הדיאטה שלו (השלטים על דלת הכנסייה היו הדבר הכי מצחיק בפרק!), קופר עדיין פצוע מהאגרוף של סאם ואילו סאם מנסה להבין למה ת'ור וג'קי עזרו לו כשלקח מנת יתר.
דבר אחרון שמאוד מעניין – ג'קי שדיברה עם אקלייטוס הפלילה את עצמה ועכשיו אקלייטוס חושדת שלג'קי יש התמכרות למשככי כאבים.

בקיצור, צרות ובכמויות אבל זה מה שגורם לנו ליהנות מהסדרה אז בהחלט יש למה לצפות. העונה נפתחה ממש טוב ובפרק היה שילוב מצוין של דרמה וקומדיה. אם נלך על שיטת הקבוצות אז אני כמובן TeamO'hara.

התמונות של השלט על דלת הכנסייה ואיך שהשתנה במהלך הפרק:

NurseJackie-Note01

NurseJackie-Note02

NurseJackie-Note03

NurseJackie-Note04

פרומו לשבוע הבא:

עד כאן להפעם, אשמח לשמוע מה אתם חשבתם על הפרק ועל הסדרה בכלל. :)

3 תגובות:

  1. פרק מעולה. הוא הזכיר לי בדיוק למה אהבתי את הסדרה!
    בקרב השבועי של "למי יש פרק יותר טוב, טארה או ג'קי", נקודה אחת לג'קי.

    השבמחק
  2. :) מסכימה. מאוד נהניתי מהפרק של טרה אבל ג'קי היה יותר טוב!! אני ממש שמחה שהן חזרו!!!

    השבמחק
  3. עוד לא התחלתי לראות את "טרה" [יש הרבה דברים עכשיו, אז אני שומרת לתקופת יובש].
    בעיקרון אני מאוד מסכימה איתך. גם לי קשה עם ג'קי וגם קצת עם הסדרה, לא בטוחה אם אני אוהבת אותה אבל ממשיכה לצפות. אני לא בטוחה שהסדרה גאונית בצורה יוצאת דופן, אבל היא כן טובה ואידי פלקו שחקנית מדהימה. בגדול אני נגד הדמות שלה אבל עדיין מחכה לראות לאן זה יתגלגל.

    השבמחק