יום שני, 19 במרץ 2012

הרבה תירוצים, אבל מה עם עדכונים?


Venice

לאחר כמעט חודשיים הגיע הזמן להראות סימן חיים, ליידע אתכם שאני עדיין פה ועדיין צופה בטלוויזיה אבל חלף זמן רב מאז שעדכנתי.
לא נראה שאוכל לעדכן פוסטים בתקופה הקרובה וזאת מכיוון שלשמחתי יצאתי לתוכנית לחילופי סטודנטים, מטעם אוניברסיטת תל אביב, בונציה. כרגע אני בתחילתו של הסמסטר ומעבר למסגרת הלימודית עם העומס הקבוע שלה, אני מנסה גם לטייל ולראות את אירופה ואיטליה בסופי השבוע ולכן העדכונים ינועו בין רחוקים למדי ל-לא קיימים בכלל. אני ממש מקווה שאצליח להיכנס כאן למסגרת צפייה ועדכונים סדירה אך אם להיות כנה אתכם, קשה לי להאמין שאצליח להתמיד מכיוון שבקושי לצפות בסדרות בקצבן הקבוע אני מצליחה.

כדי לדעת אם ומתי אני מעדכנת את הבלוג ניתן להירשם לעדכונים בRSS (בצד ימין למטה, תחת "הרשמה לבלוג"), לעקוב אחרי בטוויטר או לעקוב אחרי עדכוני עמוד הפייסבוק. בטוויטר אני מעדכנת גם טוויטים לא טלוויזיונים ויותר אישיים ובפייסבוק אני מקפידה על עדכוני חדשות טלוויזיה כלליות – חדשות ליהוק, סדרות מבוטלות, חידושי עונות וכו'..
בינתיים תוכלו ליהנות מכמה תמונות שהספקתי לצלם באיטליה.
Mask Festival - VeniceMorano - VeniceVenice - CalleMask Festival - VeniceDSC_0354
עד כאן הפעם, אשתדל לעדכן פוסטים טלוויזיונים בהקדם האפשרי!

5 תגובות:

  1. התמונות מהממות! ואת מוזמנת לעדכן אותנו בהרפתקאות הIRL שלך P: אני בטוחה שהחיים בונציה לא פחות מעניינים מ"דקסטר" או (אפילו!) "קומיוניטי".

    השבמחק
  2. תודה נטלי! :) האמת שהייתה התלבטות אמיתית אם בכלל להעלות פוסט הסבר כזה שהוא קצת יותר אישי או לא כי אני לא רוצה שהבלוג יהיה אישי או יסטה מהנושא המרכזי של טלוויזיה..אני כן מקווה שאצליח גם לעדכן פה על תוכניות ואולי אמצא דרך חלופית לספר על מסעותיו וחוויותי בונציה. :)

    אה והחיים בונציה בטוח יותר מעניינים מהעונה האחרונה של דקסטר!! מקומיוניטי אני לא בטוחה.. ;)

    השבמחק
  3. וואו. פשוט - וואו !!

    התמונות פשוט מדהימות ... !

    אהבתי . (:

    השבמחק
  4. חחח וונציה בהחלט יותר מעניינת מקופסה...!

    הייתי שם כשהיתי קטנה, פשוט... אין מילים. אז עוד "הפחידו" את התיירים בסיגנון וונציה שוקעת, זה די יצר בהלה בקבוצה שלנו . אבל הטיול עבר בטוב .. (:

    השבמחק
  5. תודה Helen! :)
    האמת שלמיטב ידיעתי לוונציה יש עדיין את הבעיה שהיא שוקעת ויש תקופות של גאות שהאזור היותר נמוך של האי מוצף.
    לבינתיים למזלי לא יצא לי לחוות את זה.

    השבמחק