יום שישי, 20 ביולי 2012

מועמדויות לאמי 2012– מחשבות חיוביות.


היום התפרסמו המועמדויות לטקס האמי ה64 שיערך בתאריך ה23.09.12 וינחה אותו ג'ימי קימל.
מכיוון שרשימת המועמדויות פורסמה בכל מקום אפשרי, אני רק אקשר לרשימה קיימת ולא אתרגם בעצמי: רשימת מועמדויות.

כבר היו דיונים בשנים עברו על הטקס, המיושנות שלו וחוסר הרלוונטיות של בחירת המועמדים לטיב הסדרה, השחקן, הכתיבה או כל דבר אחר ולכן אציין רק את הדברים ששימחו אותי, גם אם חלקם קצת ברורים מאליהם.

בשגרה החיובית של הטקס אליזבת' מוס וג'ון האם זכו למועמדויות על "מד מן" ובטוחה ששוב בשגרה שניהם יפסידו.
שמחתי ממש לשמוע שהתסריט של קומיוניטי זכה למועמדות על הפרק המצוין "Remedial Chaos Theory" (פרק הטיימליינים המופלא)
הופתעתי לראות שג'ארד האריס (ליין, מד מן) זכה למועמדות ושהמועמדות באה על חשבון זו של ג'ון סלטארי (רוג'ר, מד מן) עם זאת אני שמחה בשביל ג'ארד, מועמד ראוי שבטח יפסיד.
עוד בדברים ששמחתי לראות – איימי פולר מועמדת על "מחלקת גנים ונוף". אם ממשיכים להתעלם מהקאסט הנפלא שלה ומהסדרה המושלמת, לפחות היא זוכה להכרה.
ההפתעה הכי נעימה מבחינתי הייתה בקטגוריית "שחקנית משנה – קומדיה" שבה מריט וויבר הלא היא זואי הנהדרת בסדרה "האחות ג'קי" סוף סוף זכתה למועמדות! לא רק שהיא הייתה נהדרת וראויה בכל עונה ועונה והתעלמו ממנה, אפילו בכתבות המבקרות שמדברות על כל אלה שמתעלמים מהם במועמדויות לאמי התעלמו ממנה. שוב, לא חושבת שיש סיכוי כלשהו שתזכה אבל משמח לראות שמכירים בה, במיוחד אחרי העונה הנהדרת ששודרה.
בנוסף לכך ניתן לראות ש"אחוזת דאונטאון" ו"בנות" נכנסו לרשימת המועמדים ובגדול!
ודבר אחד שלילי שאני פשוט חייבת לציין – באמת שקטגוריית "שחקן משנה – קומדיה" זאת בדיחה לא מצחיקה. לא נמאס להם? 4 מועמדויות ל"משפחה מודרנית"? לא לעניין.
אם אתם רוצים לראות את הקראת המועמדים בשלמותה (יש שם ג'ימי קימל בפיג'מה שגם זוכה במועמדות ותוהה איך להגיב):

ואם אתם רוצים לקרוא עוד דעות אני ממליצה על קפה + טלוויזיה ועל המסך המפוצל (או על גוגל, מה שבא לכם. :))
אשמח לתגובות, מחשבות וכו'.

2 תגובות:

  1. דאנטון אבי חייב לזכות בכל הפרסים. סדרה מעולה, איכותית ברמה גבוהה ופשוט מרתקת. בנות היתה חמודה בהתחלה אבל הפכה לקצת מעצבנת עם הזמן והדמות הראשית של האנה נהפכה לקצת יובל המבולבל כזו...שעממה אותי.

    השבמחק
  2. להשוות את האנה ליובל המבולבל משעשע אותי. האנה הפכה לקצת בלתי נסבלת בעיני אבל אני עדיין לא מצליחה לשים על זה את האצבע.
    חייבת להודות שאת דאונטאון אבי טרם ראיתי אבל שמעתי כ"כ הרבה תשבוחות שלא הופתע אבל ממה שהבנתי מקריאטיב ארטס אמי [שהיה אתמול בלילה] אפשר לצפות ש"משחקי הכס" תצלח באמי הזה.
    שוב, אין לדעת...עכשיו נותרו ימים ספורים עד הטקס. :)

    השבמחק