יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

אז מה רואים באינטרנט?– קצת אחרת


אני קצת בלחץ של זמן ועל כן הפוסט הזה יהיה מהיר וקצר. המלצתי בעבר על סדרות אינטרנטיות למתחילים, כולן בקטגוריית בדיוני-המשכי. אח"כ המלצתי גם על סדרה בדיונית אחרת אבל היא התגלתה עם חלוף הפרקים כיותר מערכונים מאשר עלילה [היא עדיין מוצלחת בעיני] ונגררתי לדיון ביני לבין עצמי על המדיום האינטרנטי, השינויים בו וההשפעות העתידיות…אך עכשיו הגיע הזמן לפוסט ההשלכות של הפוסטים הקודמים: דברים עליהם התבקשתי להמליץ.

כבר לפני חודש פנו אלי ליאור ויבגני, מפיקי הסדרה האינטרנטית "Judith: My quest for Judaism" בבקשה שאפרסם אותם בבלוג שלי. לצערי בשל מחסור בזמן אז לא הספקתי לפרגן להם לפני הבכורה, כפי שגם אני וגם הם רצו ויצא שהתפספס. בכל זאת, היא עלתה באוגוסט והנה תיאור קצר שלה מפי המפיקים:
אז על מה מדברת הסדרה Judith: My quest for Judaism?
Judith: My quest for Judaism, היא סדרת אינטרנט מקורית ומצחיקה המבוססת על דמויות שהכרנו במציאות. ג'ודית היא בחורה יהודיה מניו- יורק אשר בגיל 15 אלוהים התגלה אליה וביקש ממנה שתפסיק לעשן סמים ותעשה משהו עם עצמה. בגיל 21 לאחר שהתחילה להשתעמם מסמים והשתכרויות ג'ודית הסכימה למלא את בקשת הבורא. היא החליטה לחפש את יהדותה האבודה ולתעד את זה לוידאו-בלוג שלה ביוטיוב.
http://www.youtube.com/watch?v=35rKWQV5hQ4&feature=plcp
לחצו כאן לעמוד הפייסבוק של הסדרה.
בנימה אישית: שמחתי לראות יצירה ישראלית וסיפור מעניין שנע על הקו של יהודים-אמריקאים, עלייה לארץ, דת ובתוך כל זה יצירה בתוך יצירה (הסרט התיעודי) אבל פחות אהבתי. צפיתי בשלושה פרקים ראשונים ולא אשאר לעוד. עם זאת, אשמח אם תנסו ותחוו את דעתכם! 
הסדרה השנייה עליה אני רוצה להמליץ היום היא אמריקאית, לא עלילתית ומעט שונה. התבקשתי להמליץ על הפרק הספציפי שיעלה היום בערב מכיוון שמשתתפים בו שחקני טלוויזיה.  הסדרה היא TableTop.
אז מהי הסדרה TableTop?
TableTop תוארה בתור "הסלבריטי פוקר" של משחקי השולחן. מנחה התוכנית הוא וויל ויטון שאתם עשויים להכיר מ"המפץ הגדול", "אאוריקה" ו"סטאר טרק: הדור הבא".
כוונתי הייתה לתרגם את תיאור הסדרה הרשמי כפי שנשלח אלי אבל זה פשוט לא עובד אז בקצרה: שחקנים, יוצרים ושאר אנשים המוכרים מתחומי הבידור ומפורסמים בתחומי ז'אנר הפנטזיה ומד"ב מגיעים לשחק כל שבועיים עם מנחה התוכנית משחק קופסא אחר.
ובשפת מקור:
ABOUT TABLETOP
Actor, writer, and self-professed tabletop gaming lover Wil Wheaton hosts TableTop, a show that's been described as “Celebrity Poker” for board games! Filled with witty banter and cheeky camaraderie, this series brings together notable geek celebrities to showcase the best in tabletopgaming from boardgames like Settlers of Catan to card games like Fluxx, and even RPG’s like Dragon Age.
האורחים של התוכנית היום הם: בת' רייסגרף מ"העוקץ" (Leverage), ליאו שו מ Supah Ninjas וקייסי מקינון מGalacticast.
את הפרק באורך חצי שעה ניתן לראות בערוץ הפרימיום: GeekandSundry
בנימה אישית: אני צופה ברוב פרקי התוכנית הזאת וזה מעניין לצפות, בעיקר כדי להכיר משחקים חדשים (עכשיו בא לי לשחק את כולם) וגם לראות פרצופים מוכרים מתחרים ומתנכלים אחד לשני. ו- ויל ויטון משעשע אותי.
מלבד שתי אלה היו קוראים מהפוסט הקודם שניסו את הסדרות, חלק מצאו חן וחלק לא, אך בכל מקרה ביקשו המלצות נוספות. אז מה עוד אני רואה ברשת?
H+ (טרם ניסיתי אבל שמעתי דברים טובים)
עוד המלצות בהמשך.
אם אתם צופים במשהו אשמח לשמוע תגובות, דעות ומחשבות וכמובן שאשמח לעוד המלצות, במיוחד על סדרות ישראליות! :)










3 תגובות:

  1. Save the super הרג אותי מצחוק באמת כיף לראות אותה.
    Written by a kid נחמד בכמויות קטנות
    H+ זה כמו לקרות סדרה רגילה רק ביוטוב היא טובה והכל ויש לה תקציב יפה אבל קשה לי להגדיר אותה כסגנון של סדרה אינטרנטית.

    כמו כן נזכרתי בסדרה שהייתי רואה לא מעט
    the online gamer
    http://www.youtube.com/playlist?list=PL456D95510F092D12&feature=plcp
    יש להם עוד סדרות/מערכונים אבל זו הכי מוצלחת זה כבר עונה 5 נראה לי הפסקתי לעקוב כי בכל זאת קצת נמאס לי ואני לא זוכר באיזה פרק הפסקתי.
    מבחינת עולם הגיימרים זה נראה כמו משהו דיי אמיתי אם את זוכרת שדיברנו על כך.

    השבמחק
  2. זוכרת כמובן! אבדוק אותה..השאלה היא אם אני אתחבר בלי להיות גיימרית, כמו בגילד למשל..או שאני ממש לא אבין כלום. :)

    השבמחק
  3. יש סיכוי שתתחברי כי מוצגים שם כמה צדדים שהעיקר הוא כמובן הגיימר שמשחק סוג אחד של משחקים שתמיד צוחקים על כך שהם מקללים.
    מבלי להרוס עונה 3 אם אני לא טועה ממש טובה והופכת לאנושית וקצת הזויה.
    נסי תגידי לי איך היה.

    השבמחק