יום רביעי, 16 בינואר 2013

גלובוס הזהב 2013–פוסט ערוך ומתורגם


החלטתי לעלות פוסט נוסף על גלובוס הזהב. כן, עשיתי לייב בלוגינג מבולגן להפליא (אני נהניתי, אך חוששת שזה לא קריא במיוחד) והחלטתי גם לעשות קצת סדר כי אין מצב שאחרי כל ההתרגשות והשמחה מטינה פיי ואיימי פולר שלא אכזבו, אני אתעלם מהבדיחות והרגעים היפים.


הזוכים הגדולים של הערב בטלוויזיה היו 'הומלנד' ו'גירלס' ללא ספק. המפסידים? אני כ"כ שמחה שרצף הזכייה של 'משפחה מודרנית' נפסק. לגבי שאר ההפסדים, לא היה משהו שצרם לי במיוחד בקטגוריות של הטלוויזיה (כאילו, כן- הומלנד, אבל זה היה צפוי) הנה רשימת זוכים מלאה.

אבל זה לא מעניין אתכם באמת, כי אם עניין אתכם כבר הייתם קוראים אתמול, נכון? אז הנה הרגעים המרגשים, מצחיקים או מביכים ביותר בטקס:
נאום הפתיחה המעולה של טינה פיי ואיימי פולר -

פרס מפעל חיים לג'ודי פוסטר -
אני חייבת להעיר בגלל מה שכתבתי בלייב בלוגינג: ב5 לפנות היה ממש לא ברור מה הולך שם, חלק מהנאום צונזר וזה באמת היה ארוך מהצפוי. מלבד זאת, הייתי משוכנעת שפוסטר כבר יצאה מהארון והיה לי פשוט ברור שזה דבר שידוע ולכן לא הבנתי מה קשה כל כך. בצפייה השנייה שעשיתי עכשיו הכל בנאום היה ברור הרבה יותר, החל מהיציאה מהארון ועד בדיבור על אמה החולה. החלק של הקריירה עדיין לא ברור כ"כ. הבדידות, לעומת זאת, ברורה לחלוטין. החלק הנפלא שבו היא מודה לכל האנשים של מאחורי הקלעים היה פשוט מושלם ולחלוטין החמצתי אותו בצפייה הראשונה ואני חושבת שבסופו של דבר, הדבר היחיד שלא עבד בנאום הזה היה העובדה שלא היינו מוכנים אליו, לא ציפינו למשהו מורכב יותר מ"תודה".
הנאום הקורע מצחוק של אדל:
אני לא רואה צורך בכל הנאום של ג'ניפר לורנס אבל כן בהתחלה שלו, אז נראה אם גיפים עובדים פה:
i beatwhat
גם קריסטן וויג ו-וויל פארל שווים צפייה:
ואחרון חביב – נאום הזכייה המרגש של אן הת'אווי (עם הBlerg המושלם בהתחלה)
היו עוד רגעים שהייתי שמה כאן אבל אז הפוסט לא יגמר לעולם. נהניתי מהטקס (ובעיקר מכל מה שקרה אח"כ בטמבלר, כי נו..טמבלר) הזכיות כבר לחלוטין חסרות חשיבות בעיני אך עדיין כיף לצפות.
אשמח לשמוע אם צפיתם/קראתם/ראיתם רק את הסרטונים – מה חשבתם? שתפו מחשבות גם אם אתם לא טורחים לצפות.

תגובה 1:

  1. עכשיו זה מסכם בדיוק את כל מה שאהבתי :ג והגיפים נפלאים.

    השבמחק